Vores Ginskole

Den helt rigtige måde at hygge sig på

En oplevelse du vil huske og dele med andre!

Kom og vær med på et hold hos Ginskolen, nyd de flotte industrielle lokaler, drink spændende Gin Tonics, spis lækkert mad og lær samtidig at destillere din egen Gin.

Deltagere er vilde med vores koncept

Vi er lige startet – men har samlet set 30-35 års erfaring inden for Gin og Spiritus

5/5
“... Jeg var vild med oplevelsen, det at få lov til at gå på opdagelse i alle de mange forskellige Botanicals var vildt - Der er spændende Gin / Tonics og Ginskolen ved virkeligt hvad de taler om og forstår at give dig en oplevelse”
John Petersen
5/5
“...Altså, det er ikke sidste gang jeg har været med, næste gang skal vi med hele mit team fra jobbet herned og have teambuilding....”
Oliver Simonsen

Specielle begivenheder

Skal i have en spændende dag ud af det, er i et team der skal rystes sammen, eller en gruppe venner eller familie der bare gerne vil hygge jer i et par timer omkring gode gin og tonics, mens i destillerer jeres helt egen Gin?

Så hiv fat i os og vi sammensætter et helt unikt program for jer.

FØLG OS PÅ DISSE SOCIALE MEDIER

Og modtag eksklusive tilbud og nyheder

Om os

Har du altid drømt om at destillere din egen gin, men har ikke haft muligheden? Så er den her nu, vi har i mange år solgt gin, destilleret gin og nu syntes vi at du skal have muligheden for at destillere din helt egen gin. Dog uden at skulle bestille 200 flasker eller starte dit eget destilleri.

Ginskolen.dk

BeGin Cph ApS