Spring til indhold

En oplevelse du vil huske og dele med andre!

Kom og vær med på et Cocktail Kursus hos GinSkolen, lær at mixe den perfekte cocktail, nyd dem sammen med dine venner, kollegaer eller familie.
Det bliver en oplevelse i ikke kommer til at glemme lige med det samme.

En oplevelse du vil huske og dele med andre!

Det bliver en oplevelse i ikke kommer til at glemme lige med det samme.

Velkommen til Cocktail Kursus hos GinSkolen

Vil du være Tom Cruise bag en bar?

Så skal du deltage i vores sprit nye koncept
cocktail kursus” hvor vores dygtige bartendere lære jer alt hvad der er værd at vide om at lave den perfekte cocktail!

Et cocktail kursus er den perfekte aktivitet til
et team/firma event eller til dig der gerne vil
imponere vennerne derhjemme.

Velkommen til Cocktail Kursus hos GinSkolen

Vil du være Tom Cruise bag en bar?

Så skal du deltage i vores sprit nye koncept

Et cocktail kursus er den perfekte aktivitet til
et team/firma event eller til dig der gerne vil
imponere vennerne derhjemme.

Sådan foregår et Cocktail kursus

Her er en kort gennemgang af hvordan et cocktail kursus hos GinSkolen forløber.
Undervejs serveres der snacks, gode historier og i nyder selvfølgelig de cocktails i mixer.

Hvad skal du vide

Jeres vært kommer til at gennemgå hvilke cocktails i skal mixer idag, ofte vil det være 4 vidt forskellige cocktails.

Der bliver fortalt om de forskellige typer cocktails i skal mixe , hvor de kommer fra og hvem der i tidernes morgen har fundet på dem, hvis det er muligt at opstøve detaljerne

Udstyret og indholdet

Nu bliver det interessant, jeres vært kommer nu til gennemgangen af hvilket udstyr der skal bruges til de forskellige cocktails. Noget skal shakes, noget mixes stille og roligt, straines og poures - der er mange fagudtryk, men det handler om at i skal morer jer og have en sjov aften.

Nu er det din tur

Så er det jeres tur, der skal mixes, shakes og afmåles.
I laver jeres cocktails i den rækkefølge jeres vært viser jer det og så er det endelig tid til at nyde den færdige cocktail.

Så skal der skåles

I har mikset jeres cocktail og er klar til at lave en fællesskål, der er god stemning, musikken og humøret er højt.

Når i er færdige med denne cocktail er det bare at komme igang med den næste - men det har jeres vært 100% styr på og vil guide jer videre på rejsen.

Priser på Cocktail Kursus

Cocktail Kursus - 2 timer Værløse

349 kr

Tilmeld dig et af de åbne Cocktail kurser herunder, du kan købe billet til dig selv, dit team, familie eller en gruppe af venner.

Cocktail Kursus - 2 timer Haslev

349 kr

Tips og tricks fra bartenderen

Cocktail Kursus - 2 timer (firma arrangement)

349 kr ex moms

Lad os arrangerer et lukket cocktail kursus for dit firma hvis i vil have en helt privat oplevelse kun for jer.

Tips og tricks fra bartenderen

Kontakt os på kontakt@ginskolen.dk så laver vi et specifikt arrangement for jer